Tillbage till toppen

Om 3D Nielsen

Vi er en mindre virksomhed beliggende i Nordsjælland på H.P Christensens Vej 3 3000 Helsingør Tlf: 30 27 30 51. Vi har solid ekspertise i 3D print og salg af printere til hobbybrug og erhverv. Dette er stedet, hvis du vil lære mere om at printe selv, eller har et projekt du gerne vil have ført ud i livet. Kontakt os gerne for mere info eller et uforpligtende tilbud på lige præcis dit projekt. Vi arbejder i alle gængse CAD programmer og har mulighed for at designe, printe og levere dit projekt lige til døren.

Personlig rådgivning før du køber

Tilfredse kunder betyder meget for os hos 3D Nielsen, og vi gør derfor meget ud at bruge tid på at rådgive dig som kunde. Derfor er der altid plads til, at du kan besøge os, og vi kan tage en snak om, hvilken 3D printer som er mest optimal for dig. Vi vil også gerne snakke om materiale og alle de spændende muligheder, der er med en 3D printer.

Modtagelse af kunden

Måske er det dit arbejde at modtage kunder ved en reception. En kunde henvender sig til dig for at få hjælp. Kunden henvender sig til dig, og regner med at du kan hjælpe, da du sidder i en reception, og receptionistens funktion er at hjælpe. Vær altid klar over, at når du arbejder som receptionist er din ydelse hjælp og oplysning. Optræd altid venlig og smilende og lad kunden afslutte sin forespørgsel helt, inden du yder din hjælp og svarer på kundens spørgsmål. Er du i tvivl om, hvad kunde har brug for, så stil få venlige spørgsmål for at få mere viden. Har du svaret til kunden, afgiv det venligt og præcist og med et smil.

Find svaret til kunden

Kunden har stillet et spørgsmål som du ikke kender svaret på. Overvej hvor hurtigt du kan skaffe et svar til kunden. Har du mulighed for at få hjælp hos en kollega hurtigt? Hvis du ved, at du kan finde svar indenfor et minut bed kunden vente et øjeblik foran dig. Vil der gå mere end et minut inden du har et svar til kunden, bed kunden tage plads et par minutter, mens du undersøger hvem der kan hjælpe. Gå herefter i gang med at undersøge, om det er muligt at svare kunden med hjælp fra kollegaer. Hvem har den viden kunden har brug for? Og er der mulighed for at en kollega kan komme og hjælpe kunden. Tilkald kollegaen og informér kunden, om at hjælpen er på vej om et øjeblik.

Alle kunder er ens

Ja, alle kunder er ens. De kommer til dig med det formål at få en ydelse, som de forventer du kan levere. Nogle er venlige. Nogle er sure. Andre trætte. Nogle hører dårligt. Andre igen utålmodige og nogle tålmodige. Når en uforskammet kunde eller stærkt parfumeret kunde går igen, er det vigtigt at forblive neutral. Hvis du har brug for at komme af med vrede eller irritation, så find et sted, hvor kunden umuligt kan se eller høre dig. Og tillad dig selv at komme af med irritationen, måske var kunden virkelig gået over din grænse, men send det tilbage til kunden, det hører til der.

Aftaler med kollegaene

Det kan være en god idé at lave aftale om akut hjælp med kollegaer. Lav en aftale, om at I kan tilkalde hinanden, når der er brug for en kollega tager over. Vær enige om, at man altid kan sige til kunden, at man har en kollega som er mere vidende. Og sørg for at orientere din kollega om situationen. Hav eventuelt et kodeord for situationen.


3D Nielsen
H.P Christensens Vej 3
3000 Helsingør
Cvr: 35125108

Tlf: 30 27 30 51
Email: Info@3dNielsen.dk


3D Nielsen
Cvr: 35125108 | H.P Christensens Vej 3 | 3000 Helsingør
Tlf: 30 27 30 51 | Mail: Info (snabel-a) 3dNielsen.dk